نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

هستی من.نفس

انتخاب اسم

1392/3/20 18:03
نویسنده : آلیس
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

 

خوبی دختر گلمبرا نازگل مامان بگم که دلم می خواست قبل از اينكه نی نی مون دنیا بیاد اسمش رو با بابایی انتخاب کنیم، براي همين خودم نشستمو كلي اسم از اینترنت و کتاب های انتخاب اسم پيدا كردم و یه ليست بلند بالا از اسم هایی که خوشم اومده بود نوشتم و یه روز نشستیم با بابایی اون اسم هایی رو که خوشگل بودند انتخاب کردیم تا از بین اون چندتا یکی شو انتخاب کنیم بابایی از اسم نفس خوشش می اومد منم خیلی دوست داشتم اما دلم می خواست اسمتو آیسا مثل ماه بذارم که یه جورایی شبیه به اسم مامانی باشه اما دیدم بابایی از اسم نفس خوشش میاد گفتم باشه اسمشو میذاریم نفس خانوم به معنی طعم زندگی . کسی که وجودش مانند نفس کشیدن برا زندگی لازم است و این انتخاب اسمو به فال نیک میگیرم مطمئنم که تو هم از اسم قشنگت خوشت میاد.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)