نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

هستی من.نفس

کمتر از 24 ساعت

1392/5/31 22:47
نویسنده : آلیس
108 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان سلام

 

عزیزم باورم نمی شه 9 ماه گذشت انگار همین دیروز بود که متوجه شدم شما تو دلمی امروز هم خوشحالم هم ناراحت خوشحال از اینکه شما رو می بینم و تو آغوش می گیرم و ناراحت از اینکه دیگه تو دلم نیستی و همه جا باهام نیستی دلم برای تکون خوردنات تنگ می شه 

الان با بابایی داریم وسایل لازم رو برای فردا آماده می کنیم بابایی داره برات کیک تولد می پزه عزیزم منم دارم وسایلت رو جمع می کنم و این خاطره رو برات می نویسم مامان جون هم داره خونه رو تمیز می کنه

ناگفته نمونه مامان به شدت استرس دارم هم برای سلامتی شما هم عمل. طوری که راحت نمی تونم بخوابم بابایی هم کلی دلداریم می ده که نترسم از خدا می خوام همه چیز به خوبی تموم شه و صحیح و سالم شما رو تو بغلم بگیرم مامانی امروز آخرین روز 2 تایی بودنمونه عزیزم من و بابایی منتظر دیدنت هستیم جوجوی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)