نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

هستی من.نفس

آخرین ملاقات(خداحافظ رحم و سلام ای دنیای بیرون)

1392/5/31 22:48
نویسنده : آلیس
198 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین ملاقات(خدا حافظ رحم و سلام ای دنیا بیرون)

 

سلام دختر طلای مامان

 

امروز پنج شنبه 31 مرداد 92 فقط دو روز دیگه برا اومدنت به این دنیا باقی موندهراستی دختر قشنگم امروز بلاخره مامان بزرگ اومدندامروز صبح با کلی ذوق از خواب بلند شدم و کارامو کردم و با بابایی آماده شدیم تا بریم دنبال مامان بزرگ آخه امروز صبح قرار بود برسه وای که چقدر خوشحال بودم آخه بودنش برام آرامش بود به بودنش احتیاج داشتم وای که چقدر دلم براش تنگ شده بودبلاخره مامان بزرگ دیدیم وای که چقدر وسایل با خودش آورده بود همش برا نوه ی گلش بود دستش درد نکنه الهی من قربونش برم وای که وقتی بغلش کردم انگاری دنیارو بهم دادند مامانی اومده تا پیشمون بمونه و به مامانی کمک کنه و این روزارو تنها نباشم و بهم انرژی بده و وقتی شما هم تشریف آوردید از تجربیاتشون استفاده کنیم بعد از احوالپرسی و روبوسی وسایلی رو که مامان بزرگ برات آورده بود همه رو تو صندوق ماشین گذاشتیم و بعدش سوار ماشین شدیم و برای آخرین بار با مامان بزرگ رفتیم مرکز تصویربرداری آخه باید سرپا بودن بچه رو تایید میکردند تا دکترم جوابشو تو پرونده مامانی بذاره.

راستی مامان بزرگ خونه نرفت که استراحت کنه با اینکه خسته بود اما گفت خونه حوصله اش سر میره برا همین  اون هم با ما اومد وقتی رسیدیم مامان بزرگ تو ماشین نشست تا استراحت کنه.

مامان و بابا دوباره اومدندبرا ملاقاتت اتفاقا اونجا کمی خلوت بود و بعد از کمی انتظار بلاخره انتظار به پایان رسید نوبتم شد و خانوم منشی اسممو صدا زد بدنم از شدت هیجان میلرزید وارد اتاق دکتر شدیم و دکتر سونو رو شروع کردند و دوباره روی ماهت رو دیدیم ناگهان صدای قلبتو شنیدم نمیدونی چه لحظه شیرینی بود نمیدونستیم از ذوق و خوشحالی گریه کنیم یا بخندیم قربون اون قلب کوچولوتم برم که داشت تند تند می زد مامانی دلم برات یه ذره شده بود ماشا.. تو این مدت کوتاه چقدر بزرگ شده بودی دکتر گفت الان که 38 هفته هست وزنش 3کیلو و 350گرم شده و کاملا همه چیز خوب و نرماله و نی نی تون همچنان سرپاست و بعد بهمون دست و پاتو و صورت ماهتو نشون داد الهی قربون اون دست و پات برم که هی تکون میدادی و دکتر گفت برای زایمان سزارین مشکلی نداری منم واقعا خوشحال شدم و خیالم راحت شد آخه استرس داشتم و می ترسیدم بازم میگم خدارو صد هزار مرتبه شکر همه چی عالی و خوب بود و این بهترین نعمته برای همه مامان و باباها

اینم جواب سونو:

ضربانات قلبی منظم FHR=151 و حجم مایع آمونیاک AFI=150MM وزن جنین 3350 گرم و سن 38هفته و 6روز می باشد.

مامانی از یه لحاظ خوشحالم که زودتر میای تو بغلمون از یه لحاظم ناراحت که چه زود 9 ماه گذشت و دیگه نمیتونم حرکات دخترمو تو شکمم حس کنم

دخترم ازت ممنونم که این 9 ماه با مامانت کنار اومدی و اذیتم نکردی

آخ جون چیزی به در آغوش کشیدنت نمونده

اینم عکس سونوی این هفته

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)