نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

هستی من.نفس

آخرین معاینه

1392/5/26 22:17
نویسنده : آلیس
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خانوما

 

چطوری نازگل مامان

 

امروز برا آخرین بار برا معاینه رفتم مطب دکترم. بعد از احوالپرسی دکتر مامانی رو معاینه کرد و گفت رشدش خوبه  فشارمو گرفت وزنمو و گفت همه چی خوب و نرماله بعد صدای قشنگ قلبت رو هم شنیدم عزیزم.صداش  واضح و تند تند بود مامانی فدات شه و گفت نی نی هنوز سرپاست و اینطور که معلومه باید سزارین بشه و کمی خیالم راحت شد احساس بهتری پیدا کردم و گفت باید قبل از عمل یه سری آزمایشات برات مینویسم اونارو انجام بده و برو پیش دکتر بیهوشی و آزمایش قندم حتما انجام بده و روز قبل از بستری یه سونوگرافی بده تا توی پرونده ات بذاریم که نشون بده باید سزارین بشی و صبر میکنیم اگه هنوز بچه همون حالت را داشت برا 2شهریور برات نوبت سزارین میزنم وقتی پرونده ات تکمیل شد به بیمارستان تحویل بده تا برات تخت و اتاق عمل رزرو کنند و کمی باهام شوخی کرد کلی از بابایی تعریف کرد که چه همسر خوب و خوش اخلاقی داری الهی من قربون بابایی هم برم  

روز بعدش برا انجام سفارشات خانوم دکتر با بابایی رفتیم بیمارستان و همه ی کارامونو کردیم و پرونده که تکمیل شد بابایی به قسمت پذیرش تحویل داد تا برام اتاق عمل رو رزرو کنند.

مامانی این روزای آخری دوباره شیطون شدیا! هی وول می خوری و این ور و اون ور می ری و منم می شینم و تکون خوردنتو که از رو لباسم پیداست تماشا می کنم و واست ذوق می کنم و دلم از الآن تنگ می شه واسه اون موقعی که دیگه تو دلم نیستی به زبون ساده عادت کردم بهت و فکر جدا شدن ازت آزار دهنده است ان شالا سالم و سلامت به دنیا بیای و این مامان و بابای منتظر رو خوشحال کنی نمی دونم چرا هر چی جلو می ریم زمان دیرتر می رهاصلا قرار نیست این مرداد ماه به آخر برسه

راستی اینم آخرین اخبار


1مرداد 92  نوار قلبی مشکلی نداشت

3 مرداد 92 آزمایش 24ساعته که جوابش این بود urine volume 24hr نتیجه اش بود 1300 و u/creatinine 24hr بود 1.1 و u/protein 24hr بود 80 و هیچ مشکلی نبود

و 15مرداد 92 نوار قلب و سونوی بیوفیزیکال انجام دادم تنفس2 حرکت2 تونیسیته2 مایع آمنیوتیک2 بود و مشکلی خاصی نبود

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)