نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

هستی من.نفس

دردودل مامانی با دخملش

1392/5/9 21:06
نویسنده : آلیس
87 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوشگل مامان

 

خوبی؟ برا نفس مامان بگم وای که این روزا چه دوران سختیه شیرینه هاااا ولی خوب سخته دیگه مامانی. آخه باید تو خوابیدنم دقت کنم همش باید به پهلو بخوابم باید اینطوری بخوابم که جیگر مامان اذیت نشه مشکلی براش پیش نیاد بحرحال باید حواسم به همه چی باشه دیگه. از طرفی هم این ماههای آخر بدجوری بدنم خارش گرفته خیلی دارم اذیت میشم مامانی اصلا با هیچی بهتر نمیشه چربش میکنم پماد میزنم ولی انگار نه انگار حتی امروز صبح زود از خارش زیاد از خواب بلند شدم رفتم حموم و موندم زیر آب سرد حتی نمک زدم به همه جای بدنم تا شاید نمک خوبش کنه ولی خوب نشد که نشد مامانی خیلی سخته واقعا ولی بخاطر جیگر مامان باید تحمل کنم دیگه کاریش نمیشه کرد

الهی من قربونت برمدل تو دلم نیست این روزای سخت بگذره تا زودتر تو آغوشم بگیرمت

حالا می فهمم چرا میگن بهشت زیر پای مادرانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)