نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

هستی من.نفس

خوشحالی بعد از یک هفته استراحت مطلق

1392/2/7 23:15
نویسنده : آلیس
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی

 

برا خوشکل خودم بگم که اون یک هفته فقط با خدا راز و نیاز میکردم و برا اینکه حوصله مامانی سر نره فقط رمان میخوندم تا فکر و خیال نکنم مادربزرگ و بابایی هم خیلی زحمت کشیدند غذا درست میکردند خونه رو تمیز میکردند بچه ها می اومدند تا دور هم باشیم روحیه مون عوض شه حتی هر روز مامانم اینا هم زنگ می زدند و حالمو می پرسیدند آخه نگران بودند که نکنه اتفاقی بیفته مامانی تنها بشه حتی دو شب مهمون هم داشتیم مهسا اینا از شیراز اومده بودند خونه ما مهمون بود اما حرف گوش نمیداد که همه جای خونه رو تمیز کرد واقعا باید جبران کنیم مامانی هااااااا از دخترش بگم وای که چقدر دخترش شیرین زبون بود خدا حفظش کنه بلاخره خیلی خوش گذشت برا روحیه مون خیلی خوب بود. عزیزم به لطف خدای مهربون اون یک هفته استراحت تموم شد و روز 7 اردیبهشت 1392 با مادربزرگ و بابایی رفتیم برا سونوی دیگه تا فرشته کوچولومو ببینم و جوابشو برا دکتر ببریم تا ببینیم استراحت و آمپول ها تاثیری داشتد یا نه؟ نوبتم رسید و رفتم تو اطاق من دکتر معاینه رو شروع کردند همش ذکر میگفتم و سلامتی تو رو از خدای مهربون میخواستم و اونجا شما قند عسلمونو دیدم که تو دلمی و صدای قلبتم منظم بود فقط اشک میریختم و دلم ضعف میرفت برات میتونم بگم یکی از بهترین و شیرین ترین لحظات زندگیم بود و وقتی تصویرتو تو مانیتور واضح میدیدم اون شوق و احساس زیبا تو وجودم صد برابر شد دستهای کوچولوتو تکون میدادی و همینطور پاهای نازتو و تصویرت واضح تر و خواستنی تر الهی قربونت برم دکتر گفت... شکر خدای مهربون هیچ مشکلی نیست و همه چی عالیه اینم گزارش پزشک ضربان قلب کوچولو 145 سنت 21 هفته و وزن 378 گرم و طول کانال سرویکال 32/8 و دهانه داخلی رحم بسته می باشد با خود گفتم

آسمان وقف نگاهت گل من

مانده ام چشم به راهت گل من

هر کجــــــا هستی و باشی گویم که خدا پشت و پناهت گل من

و اومدم بیرون جواب سونو رو برا مادربزرگ و بابایی هم خوندم و اونا هم خیالشون راحت شد و حتی مامانم هم زنگ زده بود که گفتم نگران نباشند روز بعد با بابایی و مادربزرگ رفتیم مطب دکتر با تماس دکتر ما رفتیم داخل دکتر جواب سونو رو دیدند صدای قلب بچه رو چک کردند و گفتند واقعا معجزه شده خطر رفع شده و هیچ مشکلی نیست و داروهای تقویتی تجویز کردند و گفتند فقط اونارو استفاده کنم و همچنین استراحت داشته باشم   مطلق نه اما فقط استراحت کنم تا دیگه مشکلی برا نی نی مون پیش نیاد و اینم جواب سونوتون.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)