نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

هستی من.نفس

حس قشنگ اولین تکون کوچولومون

1392/1/24 22:58
نویسنده : آلیس
237 بازدید
اشتراک گذاری

 جیگر مامان سلام

 

مامانی تقریبا از ١6 هفتگی بود که احساس میکردم داری تکون میخوری البته همیشه به صدای قلبت گوش میدم و به شکمم نگاه میکنم که تکون خوردنتو ببینم ولی با خودم می گم شاید انقباضات شکمه و توهمه! خلاصه گذشت و گذشت تا اینکه امروز تو هفته 19 بارداری بعدازظهر که دراز کشیده بودم و با دقت دستم رو گذاشته بودم رو شکمم و نگاه میکردم و به صدای قلبت گوش میدادم با ناراحتی بهت گفتم نمیخوای خودت رو به مامانی که اینقدر دوست داره نشون بدی نمیخوای یه تکونی بخوری که خیال مامانی راحت بشه که یهو دیدم یه چیزی مثل حباب آب محکم از داخل زد روی پوستم و تمام دلم و وجودمو تکون داد حتی به بابایی هم گفتم که نگاه کنه اونم خیلی ذوق کرده بود!!!! قربووووووونش برم من الهییییییییی خیلی لذت بخش بود... آخه اولین باری بود که واقعا تکون خوردنت رو احساس کردم مثل این بود که تو شکمم نبض بزنه مثل بعضی وقتا که زیر چشم آدم می پره حالا دیگه مامانی وجودت رو کاملا احساس می کنم گفتم خدارو شکرت به خاطر این نعمت لذت بخشی که فقط به ما مامانا دادی و بعد دوباره بهت گفتم تکون بخوری ولی هرچی صبر کردم خودتو برام لوس کردی و دیگه خبری نشد که نشد (مامانی چرا اینقدر ناز داری آخه تو؟!) باشه منم برات دعا میکنم فقط سالم باشی بدون هیییییییچ مشکلییییییییییی.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)