نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

هستی من.نفس

اولین سونوگرافی خوشکل مامان

1391/10/24 22:20
نویسنده : آلیس
156 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح بیست و چهارم دیماه 1391 برای اولین بار به مرکز تصویربرداری برای سونوگرافی زنگ زدم و وقت گرفتم و گفتند که عصری برم. عصر آماده شدم و رفتم تا ببینمت. خیلی شلوغ بود و باید منتظر می موندم تا نوبت مامانی بشه چون حالت تهوع داشتم اذیت میشدم و برای اینکه خودمو مشغول کنم تا حواسم پرت بشه تصمیم گرفتم با مامانایی که اونجا بودند صحبت کنم تا به اطلاعاتم اضافه بشه چون بعدا به دردم میخورد. بلاخره بعد از مدتی انتظار نوبت مامانی شد و پیش آقای دکتر رفت. دکتر تبریک گفتند و همه چی رو چک کردند و گفتند که همه چی خوبه و نی نی الان 6 هفته و 5 روزه و ناگهان صدای قلبتو شنیدم صدای قلبت کاملا واضح بود و وقتی تصویرتو دیدم ناخواسته گفتم جانم البته چیز واضحی دیده نمیشد و از دکتر اجازه گرفتم و صدای قلبتو ضبط کردم و از تصویرش فیلم گرفتم تا روزی که بتوم بغلت کنم به صدای قلبت گوش کنم و آروم بشم و خلاصه تاریخ حدودی زایمان رو هم تاریخ 13 شهریور تخمین زد. و اینم عکس سونو

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)