نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

هستی من.نفس

پنج روز مانده

1392/5/28 5:21
نویسنده : آلیس
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامان

 

خوبی خوشگل مامان

 

دختر قشنگم دیگه چیزی به پایان این انتظار شیرین باقی نمونده امروز دوشنبه 28 مرداد 92 فقط و فقط  5روز تا دیدن روی ماهت باقی مونده قربون دخترم برم که از همین الان هوای مامانتو داری آخه خیلی سنگین نشدم و اذیت نمیشوم شاید ماه های اول سختی های دیگه ای رو تحمل کردم اما حالا واقعا راحت میتونم از زمین پا شم اذیتم نمیکنی...از جوی آب براحتی میتونم رد شم ...همه لباسهام بهم تنگ نشدند ...و شبها خواب راحتی دارم نتیجه این میشه که موجودی به وجود میاد بنام نفس جونم نفس مامان شکر خدای مهربون

از تو و خدای مهربونم ممنونم که دوره بارداری زیبا و به یاد ماندنی داشتم به امید روزی که بیایی و منم همش بغلت کنم و ببوسمت آخه عاشقتم

خداوندا تقدیر عزیزانم را زیبا بنویس تا من جز لبخند آنها چیزی نبینم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)