نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

هستی من.نفس

فرشته ی کوچیک من تو این دنیای خاکی

1392/5/11 1:12
نویسنده : آلیس
201 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچیک من تو این دنیای خاکی

 

سلام فرشته نازم

 

 چيزي به اومدنت به اين دنياي خاكي نمونده. تقريبا سي روز ديگه پا به اين دنيا مي ذاري.

 

مي خواي از دنيا برات بگم؟

 

اينحا خيلي قشنگه پر از نعمتهاي خداوندي

زندگي در اين دنيا خيلي لذت بخشه

البته به زيبايي جايي كه تو داري مياي نيست.

اينجا همه مثل تو در واقع فرشته هستند.

همه روح خدا تو بدنشون هست.

همه از يه جنسند.

ولي اين كره خاكي يه ويژگي داره و اون اينه كه آدمها وقتي ميان اينجا يادشون مي ره كجا بودن؟

اينقدر اينجا براي آدمها جذاب و پر از دغدغه است كه آدمها فرصت فكر كردن به خودشون رو ندارن.

ما آدمها فكر مي كنيم متعلق به اين كره خاكي هستيم و براي هميشه اينجا مي مونيم.

ولي مي خوام هميشه يادت باشه كه تو يه فرشته اي.

خداي مهربون از روح خودش در جسم خاكي تو دميده.

خداي مهربون تو رو خيلي دوست داره و حتما از خلق تو يك هدفي داشته.

و قراره كه تو تو اين دنياي خاكي يه كار بزرگ انجام بدي.

اين رو با گذشت زمان مي فهمي.

 

فرشته من

 

هرگز فراموش نكن كه تو از بهشت اومدي با يه روح پاك

يادت باشه كه خدا خيلي دوست داره

و هميشه در كنارت هست.

توي اين دنياي زيبا هر جوري كه دوست داري زندگي كن.

از نعمت هاي خوب خدا بهره ببر.

هميشه شاد باش

و از زندگيت لذت ببر.

فقط فراموش نكن كه

روح خدا در وجودت دميده شده و مراقب اون باش.

 

دوستت دارم مادرت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)