نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

هستی من.نفس

پنج ماهگیت*واکسن چهار ماهگی*

1392/10/2 0:57
نویسنده : آلیس
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

امروز صبح 2 دیماه 92 دوتایی  با هم رفتیم مرکز بهداشت که واکسن چهار ماهگیت رو بزنیم. خیلی شلوغ بود چند تا از بچه های که کمی از شما بزرگ تر بودند همش می خواستن با شما بازی کنند آخه فکر می کردن عروسکی. بعضی ها شون هم می اومدن و کریرتو تکون می دادن شما هم با تعجب نگاهشون می کردی و بهشون میخدندیدی و باهاشون حرف میزدی. خلاصه که اوضاعی بود من همش مراقب بودم که دستشون رو به سر و صورتت نزنن.

تا اینکه بلاخره نوبتمون شد و رفتیم داخل هر سوالی مشکلی که داشتم از خانوم دکتر پرسیدم و ایشون هم خوب پاسخ دادند بعد خواستند که واکسنتونو بزنند دوربینمو درآوردم و آماده ات کردم و گذاشتمت رو تخت

 

 

 

 

 

 

 

وای تنها بودم و میترسیدم و همش استرس داشتم و هم اینکه میخواستم عکس بندازم هم اینکه پاهاتو بگیرم بلاخره خانوم دکتر واکسنتونو زدند

 

 

 

 

 

 

 

اونقدر گریه کردی و منم بغض کردم و زودی بغلت کردم دلم میخواست تموم دردات بره تو تن من و تو درد نکشی اما دختر خوبی بودی صبور بودی و زود آروم شدی و زیاد گریه نکردی ولی پات درد داشت اصلا نمیتونستی تکونش بدی الهی دورت بگردم من خانومم.

و اون شب قطره ی استامیوفن مرتب میدادم که تب نکنی و خدا رو شکر تب نکردی و  اما تا شب لج کرده بودی و همش دلت می خواست تو بغل باشی.

 

 

 

 

 

 

اینم اندازه هات جیگر طلا : وزن : 7 کیلو و 700 گرم. قد : 62 سانت. دور سر :40 سانت

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)