نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

هستی من.نفس

يلدات مبارک دخمل نازم... يلداي 94

1394/9/30 23:10
نویسنده : آلیس
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان دخمل مامان

برا خانومی بگم که امسال سومین یلداتونه یلدات مبارک قشنگم

 

اینم سفره یلدامون کار مامانته هااااااا  بازم مامان بزرگ دستش درد نکنه با این همه وسایلی که برامون فرستاده

 

 

 

 

قربون اون خستگی تون که به مامانی کمک کردیییییییییییی

 

 

 

 

فداتون چه آروم نشستند

 

 

 

 

و اینم عکس چهارتایی مون

 

 

 

 

 

 

اونجا نشستی طلای مامان خوش میگذره بهت آره

 

 

              

 

 

برا شب یلدا هم همه مون خونه مامان بزرگت شام دعوت بودیم

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

بابا حمید
30 فروردین 95 8:20
سلام آبجی گل و مهربونم صبح شما بخیر آبجی گلم ماشالله نفس جووون خیلی ناز و خوشکله خدا برای شما و بابای گلش این غنچه زیبا و قشنگ را حفظ کنه خوحال میشم به ماهم سر بزنید منتظر حضور سبز شما هستم آبجی گلم از طرفم نفس جووووون را ببوسید هفته خوبی برای شما و خانواده گلتون آرزومندم آرزوی سلامتی و سعادت برای شما و خانواده محترم دارم ایام به کام ....................................... چـهار واژه بسیار مهم در زندگی! وجود دارد که بدون آنها هیچ ندارید عشق ، صداقت ، حقیقت و احترام.! زندگیتان پر از همین چهار واژه ................................. اون لبخندی که برای پنهان کردن دردت میزنی! لبخند خداست به بنده اش اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه! تمام مشکلاتو حل میکنه. زندگیتون پر از لبخند خدا .................................. خدایا...!! اگر به ياد بياورم كه در گذشته چگونه از من مراقبت كرده اى .... توكل كــردن به تو در زمان حــــال و سپردن آينده به دستان تواناى تو براى من بســــيار آسان مى شود .... خـــدايـــا ......!! به من بياموز به تو تكيه كنم نه دنيا