نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

هستی من.نفس

بيست و هفت ماهگي نفس خانوم

1394/8/25 19:15
نویسنده : آلیس
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيگر مامان  خوبي نفسم

برا قشنگم بگم که تقريبا دو ماهي هست که هراز گاهي بازت ميذاشتم تا از پوشک بگيرمت ولي اين ماه ديگه کامل صبح تا شب پوشکت نميکنم تا کامل ياد بگيري خدارو شکر ياد گرفتي جيش و اخ هم ميگي بعضي وقتا به جيش هم اخ ميگي. داشته باشي ميري دستشويي اما بعضي وقتا يادت ميره بگيییییییییییییی. بايد خودم تنظيم کنم از رو ساعت ببرمت اونم يه ساعت يه ساعت اولا نيم ساعت به نيم ساعت اما حالا ميدونم کي ها ديگه بايد بري دستشويي. وقتي خودت يادت ميره بگي خودم ميبرمت يا بابايي ميبره و جلوي دستشويي هم ميشيني شروع ميکني به حرف زدن و ما هم بايد به حرفاي شيرينتون گوش بديم. اما شبا فعلا پوشکت ميکنم بيرون هم ميريم پوشکت ميکنم تا استرس نداشته باشيم که نکنه يه وقت خراب کاري کنيییییییی.

صبح ها که از خواب بلند ميشي ميگي بابا کوش دنيا کوش بعد دنيا که خواب باشه ميري بيدارش ميکني

ظهر که بابا مياد ميگي بيم دد ماشين باربي جيش شبا هم آخر وقت ميگي بابا باربي جيش قربونتون برم من که هواي باربي رو هم داري حتي بهش غذا آب هم ميدي

ياد گرفتي ميگي باباي من مامان من دنياي من علي من گوشي من پورياي من و دلت هم ميخواد بري خونه شون تا باهاش بازي کني اما دعواتون ميشه و برميگردي با گريه. بعد توضيح ميدي که پوريا موهاتو کشيده يا لپتو و وقتي دعواتون نميشه مياي ميگي دنيارو هم بديد با خودت ميبري ديگه تنهايي نميري بعد طاقت نمياري مياي ميشيني روپله از دست تو دختر گلم خيلي شيرين و دوست داشتني شدي همه هم دوست دارند

وقتي از دنيا کوچولو ميخوام عکس تکي بندازم تو هم مياي ميشيني کنارش که تو هم باشي قربونت که عاشق عکسي 

صندلي تو مياري ميذاري زير پات تا در باز کني. وقتي نميذاريم بري پيش پوريا ميري تو اتاق ميذاري زير پات لاک برميداري مياري ميگي برات بزنيم تازگي ها هم چندتارو باهم ميگي بزنيد برام. اي جانم که لاک دوست داري 

شب ها هم دوست داري غاغا بخوري ميري سمت يخچال ميگي اوخ يکي شو ميخوري بعد مياي ميگي دوباره بازم ميخوري نوش جونت عزيزم به انار هم ميگي ان زشته دخملم  این کلمه انار بگو و مامي هم صدام ميکني.

اینجا هم خونه دوست باباست عمو علی و خاله مرضیه چه میز شامی دستش درد نکنه

 

 

 

       

 

 

 

اینم عکس دسته جمعی اون شب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بلاخره این رورورک شکوندی خانومممممممممم

 

 

          

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)