نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

هستی من.نفس

ماماني روزت مبارک. دخترم روز شما هم مبارک

1394/1/21 23:16
نویسنده : آلیس
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان  خوبي قشنگم 

راستي روزتون مبارک دختر قشنگم  آخه روز مادر امروز عزیزم ماماني هم روزش مبارک خوبه اينطوري آره 

 

 

 

 

            

 

 

 

 

امسال روز مادر برا شب مهمون داشتيم مامان بزرگ و خاله فاطي خونه ما بودند يعني عصري که ماماني و نفس جون رفته بودند بيرون وقتي برگشتند ديدند بابايي پيغام گذاشته که شب مهمون داريم برا شام کلم پلو ميذاريم و کوفته هاشو آماده کن کلم هاشم سرخ کن تا خودم بيام خوب بدو بدو همه کارارو کردم شما هم خانوم شده بوديد و کلي کمک ماماني کردي خسته نباشي عزيزم  که کوفته ه 

اونشب بلاخره اومدند و بعد از سلام و احوالپرسی  و تبریک گل و کادو  به همدیگه دادیم و بعد شاممونو خوردیم و کلی خوردنی های دیگه  

به مامان خودمم بگم مامانی روزت مبارک دخترم که در آینده خودتم مادر خواهی شد روزت مبارک

 

 

 

                   

 

 

 

 

اونشب خيلي هم بهمون خوش گذشت خيلي وقت هم بود خاله فاطي خونه ما نيومده بود دختر خيلي خوبيه من که خيلي دوسش دارم ايشا... خوشبخت بشه  اونم مارو خيلي دوست داره شمارو هم خيلي خيلاپزسی و م و احوالي دوست داره و خيلي باهاشون بازي کردي اذيت کردي سروصدا کردی و از اين حرفا ديگه ماماني اونشب اونا خونه ما موندند و شب هي ميرفتي پيش اونا  مي اومدي نميگذاشتي اونا هم بخوابند تا اينکه شمارو بردم تو اتاقتون کلي باهم بازي کرديم  تا خسته شدي خوابيدي  قربونتون برم من که اينقدر دير ميخوابي شما 

فرداش تا عصري هم خونه ما بودند و بعدش رفتند ولي شما خيلي شيرين کاري ها کردي و به همه مون خيلي هم خوش گذشت

 

 

 

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)